הנשיא הרצוג נפגש עם קנצלר גרמניה אולף שולץ

    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג נפגש עם קנצלר גרמניה אולף שולץ

    נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם קנצלר גרמניה אולף שולץ המבקר בישראל לאור המצב הביטחוני. השניים שוחחו על הלחימה מול חמאס וסוגיית החטופים: "נעקור את יכולותיו ודורשים שחרור מיידי של החטופים"

    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הערב עם קנצלר גרמניה אולף שולץ, המבקר בישראל.

    נשיא המדינה הודה לקנצלר על עמידתה האיתנה של גרמניה לצד ישראל ואמר: “אני רוצה להודות לך על הגעתך לישראל, ואני רוצה להביע את הכרת התודה הגדולה של עם ישראל לעם הגרמני, לפרלמנט של גרמניה, ולך ולממשלתך על תמיכתכם בנו באחת השעות האפלות ביותר איתן אנחנו מתמודדים כאומה מאז קום מדינת ישראל".

    "ביקרתי היום בחלקה הדרומי של ישראל. אני רואה חברה חזקה להפליא, עמידה, מלאת תקווה וחיובית, למרות הכאב העצום שנגרם לנו. כולם מגויסים – מגויסים למאמצים לעקור את היכולות של חמאס, כדי לאפשר לנו לחיות בשלום ולעבור לשלום עתידי, כדי שנוכל לחיות זה לצד זה.

    "בעת הזו אנחנו כמובן מודאגים מהאזרחים והחיילים החטופים. אנו דורשים שחרור מיידי של בני הערובה, ואנו דואגים גם לאזרחים הגרמנים שנמצאים שם. אני יודע שאתה פועל למען המאמץ הזה. אני מודה לכם כחלק ממשפחת העמים והידידים שלנו שנמצאים כאן כדי להראות את הסולידריות הזו עם אזרחי ישראל. תודה".

    קנצלר גרמניה הודה לנשיא ואמר: ״אני יכול להבטיח לך שנעמוד לצדה של ישראל. כפי שאמרתי לפרלמנט הגרמני, במסר שנתמך על ידי כל חברי הפרלמנט".

    הנשיא הדגיש: ״מה שבאמת חשוב הוא שאנשים יזכרו את זה, לא רק בשבוע הראשון והשני, זה יקח זמן. בסוף כדי להילחם באויב, להסיר אותו וכדי לשנות את המציאות, נזדקק לתמיכה מלאה של הקהילה הבינלאומית, זאת כדי שניתן יהיה לחסל את הכוחות של דאעש.״



    0 תגובות